DEFINĪCIJAS
Pārdevējs
SIA HELIKO vienotais reģistrācijas numurs 40203308961, juridiskā adrese Rīga, Latgales iela 381-23, LV-1063, Latvija, tālrunis +371 25202882, e-pasts info@smartprice.lv.
Patērētājs
Fiziskā vai juridiskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties preci vai izmantot pakalpojumu nolūkam, kurš nav tieši saistīts ar tās uzņēmējdarbību;
Pircējs
Persona, kura veic preču iegādi Pārdevēja Interneta veikalā. Pircējs var būt gan Patērētājs, gan persona, kura nav Patērētājs;
Prece
Jebkura lieta, kuru Pārdevējs piedāvā vai pārdod Patērētājam caur šo interneta vietni;
Preču novērtējuma apzīmējumi:
JAUNS – Prece ir jauna, nav bijusi izmantota un ir pilnīgi bez bojājumiem. Var būt izmēģināta(atvērta), iepakojumam var būt nelielas bojājumu pazīmes, kas tiek detalizēti aprakstītas, ja tādas ir.
NELIETOTS – Prece nav nekad izmantota, neatklājot nekādas lietošanas pazīmes. Precei var būt mazi, nemanāmi bojājumi, kas nepazemina tā kvalitāti (piemēram, sīkas skrāpējumu pazīmes, nelielas saskrāpējumu(buktes) pazīmes, iepakojuma bojājums daļēji vai pilnībā u.tml.).
LIETOTS – Precei ir redzamas lietošanas pazīmes, tai var būt vizuāli defekti kā arī funkcionāli defekti (lietošanas pazīmes, kā arī bildes ar defektiem, pie katras preces tiek aprakstītas detalizēti)
NEPĀRBAUDĪDS – Preci dažādu iemeslu dēļ nebija iespējams pārbaudīt vai noteikt preces stāvokli.
Normatīvie akti
Ministru kabineta 2014. gada 20. maija noteikumi Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu”, Patērētāju tiesību aizsardzības likums, Civillikums, Komerclikums un citi saistošie normatīvie akti;
Garantija
Tirgotājs nenes atbildību par Pircējam radušos zaudējumu, kas radies Preces nepareizas lietošanas rezultātā.
Tirgotājs nenes atbildību par ārējo vietņu saturu un funkcionalitāti.
Tirgotājam ir tiesības atdot vai kādā citā veidā nodot savas tiesības un pienākumus savstarpējās attiecībās ar pircēju, trešajām personām.
Ja saņemtā prece neatbilst aprakstam vai ir saņemta manta, kas neatbilst pasūtītajai, pircējs var iesniegt pretenziju SmartPrice.lv 48 stundas no brīža, kad ir saņemts pasūtījums. Tas ir pietiekams laiks, lai pārbaudītu preces un to atbilstību.
Ja kādai mantai (precei) ir pieejama ražotāja garantija, tad tas tiek norādīts papildus, preces aprakstā. Visos citos gadījumos garantija tiek realizēta likumā noteiktā kārtībā.
Lietošanas noteikumi
Ražotāja vai Pārdevēja norādījumi, kurus ievērojot Prece saglabā lietošanas (izmantošanas) īpašības un pienācīgu kvalitāti, kā arī nerada apdraudējumu Patērētāja veselībai, dzīvībai vai videi;
Cenas
Interneta vietnē norādītās Preces galīgā cena, ieskaitot nodokļus un nodevas, par kādu Pārdevējs pārdod Preces caur šo interneta vietni.
Interneta vietne
Pārdevēja interneta vietne www.smartprice.lv; Puses — Pārdevējs un Pircējs;
Pasūtījums
Interneta vietnē Pircēja tiešsaistē izdarīts Pasūtījums, kurā Pircējs norāda Preces, kuras tās ir izvēlējies iegādāties, kā arī norāda savu izvēlēto Preču piegādes veidu un Preču saņemšanas vietu. Pasūtījums skaitās pilnībā pabeigts, kad Pircējs ir veicis samaksu par Pasūtījumā norādītajām Precēm.
Iepirkumu Grozs
Virtuāls preču grozs, kurā Pircējs var brīvi iekļaut izvēlētās Preces vai arī dzēst tās. Preču dzēšana no Iepirkumu groza ir iespējama tikai līdz brīdim, kad Pircējs uzsāk veikt maksājumu par Iepirkumu grozā iekļautajām Precēm.
Pasūtījuma pieņemšana
Sistēmas automātisks paziņojums, ka Pircēja Pasūtījums ir pieņemts un sākta Pasūtījuma komplektēšana, un kas tiek nosūtīts automātiski Pircējam uz e-pastu pēc Iepirkuma grozā ievietoto Preču apmaksas.
Distances līgums
Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma noteikumiem starp Pircēju un Pārdevēju attālināti Tīmekļa vietnes tiešsaistes režīmā noslēgts līgums, ar kuru Pircējs ir izteicis skaidru un nepārprotamu vēlēšanos iegādāties Pasūtījumā norādītās Preces, bet Pārdevējs apņemas Pircējam piegādāt Pasūtījumā norādītās Preces.